Sa napretkom tehnologije i njene primjene krajnji korisnici ostaju neupoznati sa mogućnostima korištene opreme te njenim održavanjem.
Održavanje IT sustava (računala, servera, printera...) u današnjim tokovima poslovanja korištenja informatičke tehnologije nije više stvar prestiža već je integrirano u svakodnevno poslovanje cijele vertikale poslovnog svijeta.
Tehnologija skraćuje vrijeme odaziva i smanjuje cijenu proizvoda i usluga, a moguće greške minimiziraju cijenu posebno u ispravcima.

Preventivno održavanje se sastoji od redovitog praćenja i održavanja vitalnosti informatičke tehnologije u smislu provjere svih patcheva, service packova, definicije antivirusog programa, backup podataka, drivera, registrya, provjere ispravnosti tvrdih diskova, RAM memorije...

Održavanje uključuje:

  • Neograničena terenska intervencija
  • Neograničena telefonska podrška
  • Neograničena udaljena kontrola / podrška
  • Podrška 0 - 24h
  • Backup podataka
  • Preventivno održavanje Windows operacijskih sustava i servisa
  • Redovito praćenje putem VPN kontrole servera, serverskih servisa, logova, rad diskovnog podsustava, rad RAID kontrolera, application, security te system logova radi minimiziranja kvarova, sprečavanje istih te pravovremene intervencije u slučaju potrebe zamjene neispravnih dijelova
  • Nadogradnja service packovima, mjesečne softverske nadogradnje...
  • Podrška u bankarskom sustavu (instaliranje bankarskih USB stikova, tokena, jave, podešavanje IE-a, konfiguracija sustava za e-poreznu i slično)
  • Detektiranje i uklanjanje virusa i ostalih malicioznih programa
  • Optimiziranje operativnog sustava, servisa, aplikacija..
  • Virtualizacija servera i klijenata Implementacija, upravljanje i kontinuirano održavanje
  • Nadzor nad sigurnosti računalnih sustava i podataka (LAN, WLAN, WAN...)
  • Sve ostale radnje koje su nužne za stabilno i normalno funkcioniranje IT opreme
Idi na vrh