Sa napretkom tehnologije i njene primjene krajnji korisnici ostaju neupoznati sa mogućnostima korištene opreme te njenim održavanjem.
Održavanje IT sustava (računala, servera, printera...) u današnjim tokovima poslovanja korištenja informatičke tehnologije nije više stvar prestiža već je integrirano u svakodnevno poslovanje cijele vertikale poslovnog svijeta.
Tehnologija skraćuje vrijeme odaziva i smanjuje cijenu proizvoda i usluga, a moguće greške minimiziraju cijenu posebno u ispravcima.
Preventivno održavanje se sastoji od redovitog praćenja i održavanja vitalnosti informatičke tehnologije u smislu provjere svih patcheva, service packova, definicije antivirusog programa, backup podataka, drivera, registrya, provjere ispravnosti tvrdih diskova, RAM memorije...
Održavanje uključuje:
- Neograničena terenska intervencija
- Neograničena telefonska podrška
- Neograničena udaljena kontrola / podrška
- Podrška 0 - 24h
- Backup podataka
- Preventivno održavanje Windows operacijskih sustava i servisa
- Redovito praćenje putem VPN kontrole servera, serverskih servisa, logova, rad diskovnog podsustava, rad RAID kontrolera, application, security te system logova radi minimiziranja kvarova, sprečavanje istih te pravovremene intervencije u slučaju potrebe zamjene neispravnih dijelova
- Nadogradnja service packovima, mjesečne softverske nadogradnje...
- Podrška u bankarskom sustavu (instaliranje bankarskih USB stikova, tokena, jave, podešavanje IE-a, konfiguracija sustava za e-poreznu i slično)
- Detektiranje i uklanjanje virusa i ostalih malicioznih programa
- Optimiziranje operativnog sustava, servisa, aplikacija..
- Virtualizacija servera i klijenata Implementacija, upravljanje i kontinuirano održavanje
- Nadzor nad sigurnosti računalnih sustava i podataka (LAN, WLAN, WAN...)
- Sve ostale radnje koje su nužne za stabilno i normalno funkcioniranje IT opreme